Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Webinar: Rozwój potencjału instytucjonalnego OT_13_1

12 kwietnia @ 10:00 12:00

Jak zbudować sprawnie działający zespół projektowy?

  • Rola lidera miasta w budowaniu i zarządzaniu zespołem: wsparcie zespołu projektowego, zarządzanie konfliktem, motywowanie.
  • Budowanie zespołu projektowego: struktura organizacyjna zespołu, funkcjonalność, role i odpowiedzialności, kompetencje i umiejętności członków zespołu.
  • Zespół projektowy a organizacja: kontekst, punkty styku, wsparcie.
  • Komunikacja w zespole: poziomy komunikacji, plan komunikacji.
  • Rozwój zespołu i ciągła poprawa: strategie ukierunkowane na rozwój umiejętności i kompetencji zespołu, w tym szkolenia, warsztaty i mentoring.

Prowadzenie: Anna Żabińska-Pioterek, Grzegorz Dziarski, Joanna Ćwiklińska-Ziomek, Katarzyna Śpiewok

Więcej: https://wsparciemiast.pl/webinar-jak-zbudowac-sprawnie-dzialajacy-zespol-projektowy/

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Dane kontaktowe
Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którymi będzie można najszybciej potwierdzić Pani/Pana rejestrację.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące omawianego obszaru to prosimy o wskazanie ich poniżej, pozwoli nam to jeszcze lepiej przygotować się do spotkania.
KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych w ramach projektu
Link do pełnej treści: KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgoda na utrwalenie i publikację wizerunku
Wyrażam zgodę na utrwalenie i publikację wizerunku na stronach internetowych i w mediach społecznościowych Administratora oraz podmiotów, którym powierzono do przetwarzania moje dane osobowe. *
Skip to content