Webinar 12.04: Jak zbudować sprawnie działający zespół projektowy?

Prezentacja ze spotkania:

Nagranie ze spotkania (dostępne w wersji z napisami: opcja włącz napisy – na dolnym pasku ekranu):

W ramach obszaru rozwoju instytucjonalnego 12 kwietnia 2024 roku zaprosiliśmy na webinar: Jak zbudować sprawnie działający zespół projektowy?

Budowanie zespołu projektowego to proces skupiający się na tworzeniu zgranej grupy osób, które współpracują nad określonym projektem w celu osiągnięcia wspólnego celu.

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzieli się jak ważna jest rola lidera Miasta w motywowaniu i wspieraniu członków zespołu projektowego, jak budować funkcjonalny (zaangażowany, odpowiedzialny i dbający o wyniki zespół) oraz jak się komunikować i rozwiązywać konflikty w zespole. Pokazaliśmy w jaki sposób określać role i odpowiedzialności w zespole, jak stworzyć strukturę organizacyjną, określić niezbędne umiejętności, kompetencje oraz zdefiniować odpowiedzialność. Przedstawiliśmy matrycę odpowiedzialności i strategie ukierunkowane na rozwój umiejętności i kompetencji zespołu. Ważnym punktem webinaru było wskazanie jak zespół może ułożyć relacje z macierzystą organizacją.

Spotkanie poprowadzili doradcy ZMP: Anna Żabińska-Pioterek, Grzegorz Dziarski, Joanna Ćwiklińska-Ziomek i Katarzyna Śpiewok

Podziel się swoją opinią
Skip to content