Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Szwajcarze na miesiąc przed złożeniem wniosku

Spotkanie informacyjne dla prezydentów i burmistrzów miast wnioskodawców w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast.

Ostatnie miesiące obfitowały w wydarzenia edukacyjne, których głównym zadaniem było przełożenie regulamin naboru do Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast na formularz wniosku. Koncentrowaliśmy Państwa uwagę na logice projektu, czytelnym osadzeniu wizji zawartej w projekcie w wieloletniej polityce rozwoju miasta oraz przekonującym wyborze celów projektu pokrywających się z celami strategicznymi miasta i celami Programu oraz celami szczegółowymi. Wskazywaliśmy na kluczowe elementy i znaczenie analizy wykonalności, w szczególności wykonalności prawnej, działań planowanych do dofinansowania.

Na miesiąc przed deadlinem chcieliśmy również wesprzeć Państwa w przejściu przez listę sprawdzającą i uczulić na elementy aplikacji, które niosą największe ryzyko konsekwencji w postaci odrzucenia wniosku lub działania.

Na spotkaniu w dniu 17 grudnia 2024 r. mogliście dowiedzieć się jak powinno przebiegać ostatnie spotkanie burmistrza lub prezydenta z zespołem projektowym przez podpisaniem i wysłaniem WPP.

Była to także doskonała okazja do zadania pytań oraz omówienia zagadnień, które są najczęściej zgłaszane do Centrum Konsultacyjnego.

Spotkanie odbyło się w dniu 17 grudnia 2024 r., w godzinach 10:00-12:00 na platformie zoom.

Podziel się swoją opinią
Skip to content